Написать комментарий...
Славак
15 years ago
Плотный российско-китайский союз невыгоден Китаю по причине. Китаю нельзя усугублять отношения с США потому-то это не даст возможность Китаю получать технологии и капиталы от Америки. Для Китая Америка это гегемон. Без сотрудничества с Америкой невозможно дальнейшее развитие Китая.

Утверждение неоднозначное. Технологии и так не дадут. Сотрудничать можно и с Америкой и с Россией. А "искренняя дружба" в отношениях двух стран хороша для того, кто понимает как надо себя вести и умеет её использовать в СВОИХ интересах. Короче, очень "статичное" высказывание, однобокое.

Ответить
Kirin-KIR
15 years ago

Ага..хорошо .. обосную свою точку зрения подробнее.. Завтра….. 😉

Ответить
MAMOHT
15 years ago

Очень качественная фотография. 😉 Если не ошибаюсь две молодые симпатичные девушки. 🙄

Ответить
Ezdok
15 years ago

Ха-ха-ха, отличная шутка, над самими собой. Что я хочу сказать? Да просто мы с ЛЭТРСом хотим закончить этот затянувшийся спектакль:
Господа форумчане на самом деле Мамонта простоне существует... Да, да не удивляйтесь, это такой трюк мы с ЛЭТРом специально придумали, создали вымышленный персонаж, писали от его имени всякую ерунду. а потом когда зарегистрировалисть на форуме под собственными никами, сделали этого самого Мамонтенка, так называемым ручным опонентом 😆 Теперь то мы конечно понимаем, что это было несколько глупо, и извиняемся перед всеми кому глупости этого вымышленного персонажа доставили неудовольствие. Господа не воспринимайте его всерьез, если он опять появился, это значит только то, что кому-то мне или ЛЭТРСу пришло в голову подурачится 😆 😆 😆

Ответить
Kirin-KIR
15 years ago

КНИГА
О СЛУЧАЕХ ПОСЛЕДНЯГО ВРЕМЕНЕ.
ТИТИН ПОТРЯСЕТ ВЕЛМИ. 666-е ЧИСЛО.
О рождении антихриста.

Требуяй.
И аще тако сущаго [на единаго человека] определения не полагати. якоже из случаев глаголеши, ему же бы повсеместно на вселенную подобало приити: то како писание оно о антихристе сбудется. яко антихрист родится человек от девицы нечистыя жидовки.
Извещаяй.
Смотри тамо же есть писано. яко бы родитися ему от оныя. но по приведению; разумей. привиденныя бо вещи в нас, сия суть, кия чювствы телесными не объятны. и таковое видение есть безплотно и некое есть сонное, и единаго мечтанию ума подлежаще. и сие что есть; разве диявольское, или сам диявол, а не человек. о нем же и Ипполит. того ради церковнии учители, разная описания антихристову рождению дают.
1: Иеремия пророк глаголет родитися антихристу от Дана, по оному спех от Дана услышим, борзостию коня его потрясется вся земля.
2: Моисей глаголет родитися антихристу от Васана, по оному: скимен львов Дан искочи от Васана.
3: Даниилу пророку показано, родитися антихристу от четвертаго зверя, по оному: и видех рог мал восходящ, имея уста хулна.
4: Пророк Иосия глаголет родитися антихристу от пустыни, по оному во дни оны наведет Господь ветр жгущь от пустыни на ня (сиречь церковь).
5: Во Откровении явлено Иоанну. родитися антихристу от моря по оному: и видех зверя восходяща от моря.
6: Ипполит же святый родитися антихристу аки бы от девицы: а во ином глаголет от жены.
Но сию антихристову матерь аще восхощем како ю нарещи, не обретаем. Ибо:
нарицается, женою прелюбодейною.
нарицается дщерию вавилонскою.
нарицается римскою державою.
наричется гордынею.
наричется мирскою роскошью.
наричется Вавилоном.
наричется Египтом.
наричется Галилеею.
наричется греховным калянием.
наричется и самим грехом.
наричется силою сатаниною.
и прочими имены наричется.
И от сих предложенных, кое ей имя глаголати определенно, не вемы.
Аще же восхощу и сына тоя антихриста определено имя знати, не обретаю на кое прибегнути.
Ибо сей антихрист, глаголется:
и отступление.
глаголется зверь седмоглавный и десятирожный.
глаголется и ересь, и мерзость запустения.
глаголется змииная икона.
глаголется и ветр от пустыни исходящий.
глаголется и князь мира сего.
Место ли рождения его взыскати. но сия множественна суть:
1: Сказуется, антихристу родитися в Риме, по оному: антихрист от Рима изыдет.
2: Сказуется антихристу родитися в восточных странах в земли персидстей идеже колено Даново, от корене еврейска.
3: Сказуется родитеся антихристу во Египте.
4: Сказуется антихристу родитися в Галилеи, отнюду же и Христос изыде, яко же пишется, скимен львов Дан, изкочит от Васана. сей же есть, Скифополь, рекше скифский град.
5: Родитися имать антихрист в Вавилоне граде велицем, по разумению Иеронима в толковании на 11 главу Даниила пророка.
От сих предложенных не удобь есть познати.
Яко о имени антихристове, так и о матери его, и о месте рождения подлинно. И аще неудобь сих познати, убо несть существа телеснаго той. ибо вси телесно рождении, имут собственное имя свое, матери и места.
Требуяй.
Сия еликая изрекл имена, имене антихристова, имена матери его, имена мест, не есть свойственных но уподобительных имен: якоже и Господь наш Исус Христос глаголется дверь, глаголется пастырь овцам словесным, глаголется свет, глаголется путь, глаголется истина, глаголется камень. глаголется хлеб животный: И прочими имены наричется. Подобне и Мати Его присно Девая разными имены наричется: наричется гора, наричется полата, наричется престол, наричется лествица, наричется свещник позлащенный, наричется легкий облак, наричется киот, жезл, стамна, и прочая и прочая. обаче сих ради уподобительных имен не отричется ни киими собственная имена имети. якоже Господь наш и Мати Его. Нечто же рещи и о антихристе годствует: аще имать некая метонимическая уподобительная имена себе и матери и места. обаче не извлекается собственных имен.
Извещаяй.
И аз на сия тожде тебе глаголю. что оная антихристу и матери его и месту не есть существенная и свойственная, но иносказательная и уподобительная имена: речеся ему родитися от Васана: васан толкуется студ. речеся родитися ему от Дана: сиречь от диявола. родитися ему от моря, сиречь от мирскаго жития: и прочая. но сия вся имена уподобительная, и свойственнаго имене его и прочим не обретаем. Христу же Спасу нашему и пречистей Его матери, и месту в нем же родися, и в нем же воспитан, и где распяся. и како воскресе, и како на небеса взыде вся предречена свойственне и существенне. снидет яко дождь на руно. матери же Его будет имя Мария. и наречеши имя Ему Исус, и яко в Вифлееме родитися. Бог от юга приидет: ибо Вифлеем от Иеросалима на юг. и проч. о всем ясно во пророцех предсказано.

Ответить
Kirin-KIR
15 years ago

В лето Господне 1204. французы и латини, заводом папежа римскаго Инокентия третияго, пустил пред собою такой голос, якобы Иеросалима и святую землю от агарян свободити, на восточныя страны вдалися: идеже вместо Иеросалима и агарянов нечаянно нападоша на Константинополь град, и овладеша им, и прилежащыя ему грады, царь же Алексий утек. а патриарха изгнаша. Ниже. И что наконец от тех злых, яко безбожни латини, по разорении и взятии Константина града в нем учинили. ови священныя иконы, безчестно от украшений и клейнотов отревали, и по низ топтали, овии святыя мощи, кости святых мученик с честных мест, на нечистыя места извергали, но еже и слышати страшно, сие тогда видимо бяше, яко пречистое тело и животворящую кровь, из потиров на землю проливаху, и пометаху священныя сосуды. и олтарныя. и престольная украшения, в простыя мисы и кубки и иныя потребы, в наслаждение антихристова предотеча, и безбожных его действ, действенницы обращаху. Дозде из книги О вере.
Оставляю прочая их греком и всему востоку злотворства. еликая на Флоренском соборе и по соборе том показаша, коликая насилования творяху, коликия во Афонской горе монастыри благоверных расхитиша, коликая иноки помучиша, принуждающе на унею: изволяяй да чтет историю о Флоренском соборе печатную во Острозе лета 1598-го. точию великую заноску и дмение папежев изъявляю о чем великий учитель и богослов Софроний Лихудиев грек пишет: Звягут [рече] папежницы, яко папа, всякий закон, всякий суд, в себе самом имать. он все может творити, еже Христос творит. Он есть (глаголют) зде на земли, по вознесении Христове на небеса, вторый Христос, и туюжде власть имать и силу, юже и Христос имяше прежде неже вознестися на небеса. он (глаголют) имать совершенную власть обоего меча мирскаго и церковнаго, зане папы и Христа един престол. он судия есть вселенныя, сам же ни от кого имать сужден быти. он вся судит, зане ничтоже может согрешити. зде о сицевом превозношении папине не неприлично рещи апостолом святым Павлом глаголанная: да никтоже вас прельстит ни по единому образу: яко аще не приидет отступление прежде, и открыется человек греха сын погибели, противник и превозносяйся паче всякаго глаголемаго бога или чтилища, яко сести ему в церкви Божией, аки богу: яко папа о себе мечтает. еже толкуют святии и мудрии толковницы, яко сести ему не во Иеросалимской церкви но в Римстей и о сем довольно разумеваяй разумевай. дозде Софроний.
Заключая же моя сия доводы.
Из книги О вере от слова 30-го предлагаю еже творец того, от послания Иоаннова приводит.
Дети последняя година есть, и яко же слышасте, яко анихрист грядет, и ныне антихристи мнози. о правде! яко много предотечев его но и сам уже близ есть по числу еже о нем 666, число бо человеческое антихристово. кто весть аще в сих летех, 1666-х, явственных предотечев его или того самого не укажет. И ниже. К сему же и сие воспомянути не отрекуся, еже и святый Иоанн евангелист во Апокалипсии, во главе 20 пишет о связании сатаны на тысящу лет и потом о развязании, возвращается диавол на первое свое место, идеже еще из неба хотел и от того времене поветрием тяжким поражен бысть запад, о сем пространно во главе 21 обрящеши. по тысящном лете, егда 595-е дохождаше лето, явственное бысть отступление и прельщение нарицающихся юнитов от святыя восточныя церкве, к западному костелу: о сем чти главы напреди 23 и 24-ю, а по исполнении лет числа тысящи шести сот, шестидесяти, шести не непотребно и нам от сих вин опасение имети да не некое бы что зло пострадати по преждереченных, исполнения писаний свидетельств, яко настоит день Христов яко же рече апостол. и несть ли готовым быти подобает. аще кто достигнет тех времен, на брань с самым диаволом. [и ниже: от слова 50-го святаго Ефрема приводит сие] убоимся и мы любимицы мои, да не и мы в сия впадем: писанная бо вся совершишася, и несть ино ничтоже прочее, токмо соперника нашего, еже есть антихристова слава. на конец бо римскаго царства, подобает всему совершитися. что же несть ли убо совершилося о римских царех. яко престати сим царствовати но ниже убо слышится имя царских царей за многая лета в последнее сие время, яко бы рещи, от великаго Карла, всю же власть от тех времен царскую и святительскую папа на себе привлече, вкупе и царь и святитель наречеся. не явный ли сей антихристов предотеча. что же нам о сем время отлагати: но достоит всегда с богословцы едино с покаянием глаголати с Петром апостолом. якоже рече: не коснит Господь обетования, якоже нецыи коснение мнят, но долготерпит на нас, да вси в покаяние приидут: и прочая. Ниже. Тем же всегда в памяти своей нам всем православным, подобает имети прежде бывшия вины, и сему внимати; яко по тысящи лет от воплощения Божия Слова, Рим отпаде со всеми западными странами от восточныя церкве в пятьсотное же девять десят пятое лето по тысящи, жители в Малой России к римскому костелу приступили, и на всей воли римскаго папы заручную грамоту дали ему. се второе отрвание христиан от восточныя церкве. оберегая же сие пишет: егда исполнится 1666 лет, да нечто бы от преждебывших вин зло некаково не пострадати и нам, но покаянием Бога умилостивити и милость Его нам к себе привлещи. Дозде из книги О вере.
Тем же аще хощеши сын святыя церкве быти, повинися предложенным свидетельствам. сказующим ти, яко конец уже прия римское царство: И время антихристово открыся. А что зде единых и тех же антихристами, и предотечами антихристовыми наричет, то по свойству дела разньствующих в себе: почему и антихрист и предотеча антихристов едино лице может нарещися.

Ответить
Славак
15 years ago

Ну вот и допрыгался Кирин.

И тогда главврач Маргулис телевизер запретил.... (с)

Ответить
vanyok
15 years ago

Ребята, извиняюсь, может я не в ту тему влез, но хочу поделится впечатлениями.
Позавчера чуть с китайцем не подрался.
Причина смешная и обидная: смотрел в офисе карту Китая, а мне китаец говорит-"Да раньше хорошо было-Монголия наша была". Я ему отвечаю: "Ну да раньше, раньше Союз огромный был".
А он тут меня возмёт и ошарашит: "Да, раньше Китай до реки Дона был"
Я ему говорю, типа ты чё дебил что ли. А он своё: "Да вот ты в школе плохо учился, был такой Великий китаец - ЧИНГИСХАН". Я чуть от смеху на пол не упал.
А он мне продолжает:"Он объединил китайцев и монголов и Вас завоевал"
Я говорю:"Ты видать дурак, он и НАС и ВАС завоевал! А корнями он скорее к бурятам ближе, чем к китайцам"
Во дебил, ладно бы помалкивал, так ведь нет, он же грамотный...
Короче у меня вообще волосы дыбом...

Ответить
Голицын
15 years ago

Не удивляйтесь...Здесь вы встретите не только "китайцев-историков". Отечественные "теории" вас удивят не меньше...

Ответить
vanyok
15 years ago
Не удивляйтесь...Здесь вы встретите не только "китайцев-историков". Отечественные "теории" вас удивят не меньше...

Простите пожалуйста за любопытство, а про какие "отечественные теории " Вы говорите, очень уж интересно... 🙄 🙄 🙄

Ответить
Голицын
15 years ago

Неокоммунисты, экстремистпатриоты, "обличители всего плохого на Руси", представители редких в России этносов и т.д. У всех свой взгляд на историю и культуру. Почитайте материалы на сайте, поймете, что я имел в виду.

Ответить
vanyok
15 years ago
Неокоммунисты, экстремистпатриоты, "обличители всего плохого на Руси", представители редких в России этносов и т.д. У всех свой взгляд на историю и культуру. Почитайте материалы на сайте, поймете, что я имел в виду.

Спасибо огромное за разяснение

Ответить
Sinoeducator
15 years ago
Ну вот и допрыгался Кирин.

Он теперь Savage2

Просто и со вкусом! 😆 😆

Ответить
Славак
15 years ago
Ну вот и допрыгался Кирин.

Он теперь Savage2

Просто и со вкусом! 😆 😆

По делу, кстати, пишет...

Ответить